Vem mötte jag idag!

Idag har jag varit på Mediamarkt i Västerås med Mia och Maja. Det är ju stor premiärhelg i Erikslund och det var massor av jippon. Inne på dataavdelningen stod vi och kollade när dom demonstrerade Apples fotoprogram, brevid mig stod en kille jag träffade för 27 år sedan. Han kom inte ihåg det, konstigt tyckte jag! Fast han höll med om att vi kunde säga att vi var gamla kompisar. Då, för 27 år sedan, hade han precis slagit igenom med sina bröder och dom hade en spelning i Enköping och bodde på Hotell Park Astoria, där jag arbetade, i receptionen. Jisses, jag minns så väl, vilket pådrag det blev med vakter i dörren och galna fans. Hursomhelst, även om han inte kände igen mig så var han väldigt trevlig och pratsam. Han berättade om att hans bror var född i Enköping och att hans föräldrar arbetat på Bahco och på Enköpingsposten.

1 kommentar

Filed under Inte garn

One response to “Vem mötte jag idag!

  1. lotta

    Det var väl märkligt att han inte minns dig och besöket i Enköping! 🙂

Kommentera

