Att blogga!

Nu har jag haft min blogg i precis en månad.Jag känner mig fortfarande som en nybörjare så jag har några frågor till er andra bloggare.

1: Blev ni nojiga och gick in och kollade besökarantalet flera gånger dagligen?

2. Blir ni glada när besökarna lämnar kommentarer?

3. Hur många besökare har ni ungefär per dag, vad är normalt liksom?

4. Är det komplicerat att lämna kommentarer på min blogg?

5. Vad saknas eller behövs läggas till i min blogg?

Tja, det var väl ungefär det jag undrade, det ska bli otroligt spännande att se om jag blir något klokare nu.

Under tiden som jag väntar på svar så ska jag äta en macka eller två!

4 kommentarer

Filed under Inte garn

4 responses to “Att blogga!

  1. Lotta

    Det funkar bara att lämna kommentar om jag klickar på Kommentar via epostmeddelandet jag får när du skrivit ett nytt inlägg.

  2. Karin

    Jag är ett bildfreak, har lite svårt att förstå hur saker ser ut om jag ”bara” läser om dem, så jag vill ha bilder på färdiga alster 🙂 Annars gillar jag upplägget i din fina blogg, har ingen själv men tycker det är jättekul att följa andras!

    Keep up!

  3. din blogg är bra, går lätt att lämna kommentarer… det jag saknar på min är att kunna ta bort att folk måste skriva in såna där störande ord varje gång de kommenterar. men jag vet inte om jag orkar byta blogg heller…? :S

Kommentera

