Matlycka!

Tänk dig att du kommer hem från jobbet efter en dag då du börjat väldigt tidigt och kom hem väldigt sent. Hungern sätter in och du orkar inte laga någon mat, utan tänker nöja dig med en macka eller tre, Kan du du förstå den lycka jag kände när jag kom på att jag hade några skivor stekt fläsk i kylen. Till dig, min jobbarkompis, som jag fick dom av, vill jag sända en stor TACKKRAM! Jag vet inte om det är normalt att ärva fläskskivor av sina jobbarkompisar men i det här fallet så bör ni veta att jag älskar fläsk och det vet nog dom flesta på mitt jobb!

1 kommentar

Filed under Gott och blandat

One response to “Matlycka!

  1. Lotta

    Jag älskar ju också stekt fläsk men det är aldrig någon på mitt jobb som skänkt mig stekta fläskskivor!! Finns det någon ledig plats på ditt jobb?

Kommentera

