Dagens sjal!

Idag ska jag åka buss i ungefär sex timmar och jag tar med mig det här garnnystanet och ett par stickor.

Det har varit en resandets vecka, och jag har hittat lite fina garnaffärer.

I måndags, Uppsala:

image

Tisdags, på hemmaplan, inget garn.

Onsdag, Strängnäs, där hittade jag fina klädnypor som passar bra till sjalfotografering.

Torsdag, Gävle, där hittade jag ett knallturkost garn i merinoull och silke från Louisa Harding, Grace Wool.

image

Fredag, Stockholm,där hittade jag en garnaffär med väldigt trevlig personal, trots att jag inte handlade något.

image

Idag far jag med buss till Bollnäs. Om jag hittar något garn där, det återstår att se!

4 kommentarer

Filed under Dagens sjal

4 responses to “Dagens sjal!

  1. Karin

    Ååååhhh! Manos Silk Blend! Världens bästa garn! Kan ingen skicka mig ett par tusen att lägga på pyssel? Haha!

  2. Jösses vad du far runt men vilken lycka att hitta så många härliga garnoaser, du hittar säkert nån i Bollnäs oxå. Ha en trevlig resa. Otroligt söt liten kille har mormor gjort pippimössan tro?

Kommentera

