Albert!

Just nu längtar jag efter Albert.

I december flyttar han hem till Sverige igen, det ser jag verkligen fram emot.

Jag är mormor!

Mor till en mor, mammas mamma, mors mor.

Jag hade ingen aning om att det skulle bli så stort.

Ja men visst, det ska bli jättekul och spännande.

Så kom då det där ögonblicket när jag för första gången träffade Albert, det var som om ett jordskred av känslor kom över mig. Det finns inga ord som kan beskriva känslan.

Jag hade verkligen ingen aning!

Albert har nu hunnit bli 10 månader gammal och han är världen sötaste. 

3 kommentarer

Under Albert!

3 svar till “Albert!

  1. Lotta

    Och jag är syster till mormor! Gammelmoster! Och jag har också starka känslor för denne underbare lille kille!

  2. Han är såååååååååååååååååååå söt! ❤

  3. Emma

    Vad fantastiskt att han är älskad av så många. Jag blir väldigt glad av det ni skriver.

Lämna en kommentar

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig om hur din kommentarsdata bearbetas.