Dagens sjal!

Hmm, ja det är väl min lila Pyttipanna som får bli dagens sjal.

Jag hade tänkt att det här skulle bli den sista Pyttipannan  på ett tag. Nu verkar det som om jag kanske måste sticka ännu en, min syster som säger att hon nog vill ha en.

Men inte precis den här, just det här garnet var tänkt till en sjal att ha till en lila tröja och den vill jag ha själv,  syrran får nästa!

Frågan är bara vilken färg hon vill ha. Att det blir i Manos Silkblend, det är klart, men färgen?

 

Ska det bli en vinröd eller en blå eller…..

beige/rosa eller lila eller……………?

Bilderna har jag lånat från Yllotyll.

Lämna en kommentar

Filed under Dagens sjal

Kommentera

