Idétorka!

Här sitter jag, med massor av tid, och massor av garn, och noll inspiration!

Beror det kanske på att jag  ska åka till Syfestivalen i morgon?

Kan det vara så att jag hoppas på att hitta en massa inspiration där?

Ja, jag tror faktiskt det.

Samma sak händer varje gång, jag påbörjar något nytt och sen, när jag varit på Syfestivalen, ja, då glömmer jag liksom bort det där jag påbörjade.

Mitt UFO-berg växer!

Här sitter jag nu med ett fantastiskt garn och en mössa behöver jag, vi får väl se hur det går med den!

 

 

Lämna en kommentar

Filed under Stickat

Kommentera

