Dagen sjal!

Idag är en bra dag, för jag ska till Syfestivalen!

Syfestivalen är ett himmelrike för den som tycker om garn, stickning, virkning, tyger, pärlor, redskap som t.ex stickor, virknålar och symaskiner, och mycket, mycket mer.

Jag är lite nyfiken på dom nya fyrkantiga stickorna. Ska tydligen vara mer ergonomiska än dom vanliga runda.

Man kan gå på Workshops och lära sig nya och gamla tekniker eller kanske få göra ett armband av pärlor och läder.

Två gånger om året så är det Syfestival.

Det ska bli kul att se om jag träffar på några av dom som jag brukar ”umgås” med på Stickcaféet på fejan.

Idag är det alltså, äntligen dags!

Så här kommer jag att se ut idag, med min Pyttipanna runt nacken 😀

 

Lämna en kommentar

Filed under Dagens sjal

Kommentera

