Födelsedag!

Även fast jag är en femtiplussare så tycker jag att det är kul att fylla år.

Jag ligger i min säng och hör tisslet och tasslet, lite harklingar sen kommer  sången. 

Jag ligger i min säng och ser sovande ut.

Jag ligger i min säng och får pussar och kramar och paket, underbart.

Jag ligger i min säng och njuter av man, barn och hund.

Av hänsyn till mina läsare så lägger jag inte ut någon bild från morgonen utan ni får se en fin bild på Ellen och lite av Maja, en bild som jag helt fräckt,  knyckt från Maja!

image

Sång och gitarrspel via telefonen är också en trevlig ingrediens en sån här dag.

Jag blev också uppvaktad med sång på jobbet, tack alla fina arbetskamrater!

8 kommentarer

Filed under Gott och blandat

8 responses to “Födelsedag!

  1. Karin

    Grattis grattis!

  2. Ja, må hon leva, ja må hon leva…
    Hoppas du får en riktigt bra dag!

  3. Grattis hoppas att du haft en härlig dag.

Kommentera

