Stickning och kaffe!

Ja, stickningen, den har fått vänta på mig.

Den här veckan och helgen har varit fylld av en hel massa andra saker så jag har inte hunnit sticka en endaste maska sen i tisdags.

Det ska det nu bli ändring på.  Jag har kommit en liten bit på min gråa mössa och jag riktigt längtar efter att, få ta tag i den, igen.

Medan jag stickar så ska jag njuta av det fina kafffet jag fick i present. Jag önskar att man kunde förmedla dofter via bloggen, det doftar nämligen helt underbart!

Idag provade jag den ”Franska” sorten, jättegott.

Håll nu tummarna för att jag kommer igång med stickningen igen!

 

 

1 kommentar

Filed under Gott och blandat

One response to “Stickning och kaffe!

  1. Jag håller också tummarna för kaffe är inget för mig! 😉

Kommentera

