Rose Red!

Jag lyckades med att fixa till det felet jag gjorde sent i gårkväll, ingen kommer att se det förutom jag om jag fingranskar och det kommer jag inte att göra. Det är inte det ”felet” jag visade i förra inlägget utan ytterligare ett.

Jag är nöjd över mig själv att jag klarar ha felen kvar. Ja, det är två stycken nu, för i vanliga fall tappar jag sugen och lägger av helt när det blir fel eller så repar jag upp och gör om. Fast om jag stickar mössan till någon annan än mig själv, ja då är jag petigare.

Nu har jag kommit till varv 43 och jag planerar redan vad jag ska ha för garn till nästa!

På bilden syns min allra första Rose Red, tvättad och på torkning över en pajform. Den här gången kom jag ihåg att man inte ska använda sköljmedel till merinoull!

Lämna en kommentar

Filed under Stickat

Kommentera

