Ännu grisigare!

Grisen på bilden i förra inlägget har nu flyttat till ett nytt boende. Johanna, en ung tjej, fick syn på grisen och blev kär. Grisen kände samma sak så den flyttade till Johanna och har nu fått ett nytt namn, Bertil.

Jag tänkte att då stickar väl jag en ny gris. Sagt och gjort, en ny gris blev till och i mina tankar fick den heta Börje (tycker att det matchade Bertil) men lyckan blev kortvarig, Börje försvann. Antingen har han hittat ett nytt hem  eller så ligger han ensam i något hörn och gråter. Jag hoppas att någon hittat honom och känt, jippi, en gris, precis vad jag behövde så här till jul!

 

1 kommentar

Filed under Konstigt

One response to “Ännu grisigare!

  1. Syster Lotta

    Vill ha en sån liten gris!

Kommentera

