Vad är klockan!

Alldeles för mycket! För vaddå? Ja, inte vet jag!

Såg i tidningen att frågan: Vad är klockan, är den vanligaste sökningen på Google.

I min egen blogghistorik kan jag se vilka sökningar man gjort för att hamna på just min blogg och det är spännade.

Toppsökningen för gårdagen var, hör och häpna, Statoil!

11 personer hamnade på min blogg fast dom egentligen skulle  till Statoil, jisses vad irriterade dom måste ha blivit.

Namnet på min blogg är garnomera och just nu så är det väldigt lite garn och mest mera. Har tappat sticklusten, det brukar bli så ibland. Jag vet att den snart är tillbaka. Förmodligen vilken sekund som helst. Jag menar, det passar ju bra att jag inte har någon sticklust just nu när det är så mycket julfix som ska göras och erfarenhetsmässigt så vet jag att det brukar vara just då som den kommer tillbaka, vem vill egentligen städa när man kan sticka 😀

Jag har en påbörjad Pyttipanna som en kompis vill ha och jag har sett ett mönster på kjol som jag bara måste sticka.

Vi får se hur det går, jul blir det i vilket fall som helst!

http://garnstudio.com/lang/se/visoppskrift.php?d_nr=103&d_id=44&lang=se

2 kommentarer

Filed under Gott och blandat

2 responses to “Vad är klockan!

  1. Haha, någon har upprepade gånger hamnat på min blogg när de har sökt på ordet älgpoesi. Till sist fick vi ju lov att skriva lite älgpoesi.

  2. Jag kan berätta varför man hamnar här när man söker på Statoil. Du har använt ordet Statoil som rubrik i ett inlägg. Google funkar så att de indexerar alla bloggar/sidor med hjälp av rubrikerna, det är därför som det är noga att man har relevanta rubriker på sina inlägg. Eller om man känner för att skämta lite med folk så kan man ju skriva hallonsaft eller trådback eller något annat ovidkommande om man känner för det 🙂
    Min blogg dör förresten imorgon, till förmån för en ny som handlar om hästar, och längre fram i Januari kommer en ny privat också. Stalltjej.se kommer hästbloggen att heta (fast du hittar den på http://stalljessica.blogg.se innan domännamnet kommit igång) och den privata kommer att heta Best Of Jessica och finns på bestofjessica.blogg.se men den är inte mer än skapad.

    Mvh Jessica

Kommentera

