På väg!

Snart 20 cm!

2 kommentarer

Filed under Stickat

2 responses to “På väg!

  1. ida

    Gillar dina färger till kjolen. Om modellen och storleken blir bra kan jag tänka mig en till i mer diskreta färger, så som din. Jag tycker inte heller det ska vara någon tävling men tycker det är kul att jämföra hur samma modell blir olika beroende på vilket garn och färg man väljer.

    • Jag tycker att det är superkul att vi är fler som stickar samma sak.
      Jag önskar att jag var lika modig som du när det gäller färger, jag fegar och väljer diskret färg 😀
      Hoppas bara att den passar när den väl är klar, ser lite oroväckande ut, som en strut!

Kommentera

