Filmtajm!

Idag har jag filmat mig själv när jag stickar. Det var för att visa hur knasigt jag gör mina aviga maskor. Att själv filma sina stickande händer är inte lätt. Jag klämde fast mobilen mellan hakan och bröstkorgen men det funkade inte så bra. Ibland kom inte själva stickningen med i bild och ibland ramlade mobilen ner. Det blev en hel del konstiga filmsnuttar och jag satt här i min ensamhet och skrattade. Till slut kom Moa hem och hjälpte mig!
Tyvärr kan jag inte lägga upp filmen här, jag vet inte hur man gör, men den finns på Facebook på online stickcafét!

Lämna en kommentar

Filed under Roligheter

Kommentera

