Utflyktsdag!

Idag befinner jag mig på Tom Tits Experiment tillsammans med ett gäng sportlovslediga.
Just nu tar jag en paus och passar på att sticka lite.
Jag håller på med en sjal som ska skänkas som pris i ett lotteri. Jag har valt ett säkert kort, en Pyttipanna, i Favvogarnet Manos Silk Blend.
Jag håller även på med en rosa sjal i garnet Amoretto, från Thomas Kvist, men mitt garn räckte inte så igår beställde jag mer från Torgstenen. Det ska bli spännande och se hur snabba dom är.
Här kommer bilder från dagens äventyr!

20120223-144121.jpg

20120223-144141.jpg

20120223-144333.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Gott och blandat

Kommentera

