Inspiration!

Ibland försvinner sticklusten plötsligt, sen ser man något och vips så är man igång igen.
Den här gången var det Lisa som inspirerade. Temat för stickcaféet på torsdag är ett rött flätat armband, jag har redan ett rött stickat armband, men det är inte flätat.
Jag satte genast igång och testade lite, kanske blir det ett armband så småningom. Fast, jag kunde inte låta bli att blanda in lite rosa, jag har ju en rosa period just nu!

20120311-213739.jpg

20120311-213753.jpg

20120311-213806.jpg

20120311-221009.jpg
Den sista bilden föreställer en en rund fyrfläta, som jag lärde mig här:  

4 kommentarer

Filed under Pyssel

4 responses to “Inspiration!

  1. Det var snabbt jobbat! Har själv suttit och tänkt, tänkt….men mest på morgondagens projekt…hm…

Kommentera

