Man tager vad man haver!

Här är Ruth och Nikodemus, två av figurerna i vår Påskvandring.
Jag är Nikodemus och jag utnyttjar raster, och väntetider, till att sticka.
Stickningen förvarar jag i en sån där liten behändig väska som är tänkt att hänga i bältet under hundpromenaden. Jag gissar att man ska hundgodiset där.
Den är väldigt bra till stickningen, bara att skjuta in under rocken när föreställningen börjar och sen hala fram den igen. Inte gör det mig något att det står, Doggy, på den!

20120321-143718.jpg

20120321-143733.jpg

6 kommentarer

Filed under Stickat

6 responses to “Man tager vad man haver!

  1. Lotta

    Smygstickare där! 🚓👮😉

  2. pia

    Smart mycket samrt

  3. Det var en smart lösning…….Doggypåse…bra.
    En sådan ska inhandlas….tack för tipset.

Kommentera

