Vinsterna!

Nu vet jag vem som får vad!

Anneli Stem – Summerbreeze
Ansipansan – Artesano, det naturvita
Caroline Uhlgren – Manos Silk Blend, det lila

De tre första har fått välja och de fem resterande har dragit så här.

Jag sa ett namn och Moa drog en lapp!

20120415-221216.jpg

20120415-221228.jpg

20120415-221241.jpg

Isabell Eriksson – Manos Maxima

Iafix – Viking Eco Alpaca

Renée – Amoretto

Kvastis – Manos Lace

Eva Wiklund – Manos Silk Blend rödaktig.

Nu ska jag försöka hinna få iväg dessa paket, ni få ha lite tålamod!

3 kommentarer

Filed under Roligheter, Uncategorized

3 responses to “Vinsterna!

  1. Massa paket att skicka! Tack för lotteriet och grattis till alla vinnare!

  2. Tackar allra ödmjukaste, vilken fin vinst! Den passade som handen i handsken här kan jag säga!

  3. Åh tack så mycket! Jag har alltid velat prova Manos garner 😀 LYCKLIG!

Kommentera

