Nålgömma!

Jag bloggade om min braiga (eget ord) nålgömma i november. Nu har ordet, nålgömma, fått en helt ny innebörd. Jag trodde det betydde att mina nålar skulle gömma sig i den praktiska lilla tuben, men icke sa nicke, hela tuben har gömt sig. Jag har inte sett röken av min nålgömma sen före jul.
Nu behöver jag mina nålar, jag har ju lovat mig själv att jag ska fästa trådar och blocka två Pyttipannor som legat färdiga en hel evighet!

20120508-220833.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Konstigt

Kommentera

