Yllotyll!

Om man är i Uppsala så är ett besök på Yllotyll ett måste.
Jag var där idag och jag köpte ett fint lacegarn, det ska bli spännande att prova det.
Ska bara göra klart det jag håller på med först.
Jag fick även en trevlig pratstund, min Pyttipanna var känd av personalen, tydligen har det varit många kunder som varit in och frågar om garn just till den, det var kul tyckte jag 😀

Hoppsan, vilken tur att jag kollade vad jag skrivit innan jag publicerade det här inlägget ordet, lacegarn, hade blivit lavemang!!!

20120522-194437.jpg

2 kommentarer

Filed under Stickat

2 responses to “Yllotyll!

  1. Michaela Andersson

    ÅH yllotyll är en favorit!! Likaså din pyttipanna vill bara passa på att tacka dig för att du delar med dig av dina mönster!! TACK!!

Kommentera

