Hemma!

Jag är hemma igen efter en härlig helg i London.
Jag skulle gärna ha stannat några dagar till. Det var en väldigt trevlig resa med en väldigt trevlig reskamrat. Vi har gått, åkt buss, åkt tunnelbana fram och tillbaka på härsan och tvärsan, ibland åkte vi åt fel håll men det var bara kul. Vi har ätit gott och druckit gott och så har vi shoppat.
Jag hittade det som var prio ett för mig, ännu ett par skor från Fitflop.
Jag tycker synd om alla som inte har Fitflopskor, det har jag sagt förut och jag säger det igen, jag tycker synd om alla som inte har Fitflopskor. Skönare för fötterna får man leta efter. kolla här om du vill: http://www.fitflop.com

Jag bar med mig min stickning i två dagar utan att sticka en maska men på flyget hem så hann jag med lite.
Det var lite trist att när jag äntligen hittade garnaffären, så var den stängd!

20120604-220017.jpg

6 kommentarer

Filed under Roligheter

6 responses to “Hemma!

  1. Lotta

    Bild på dina nya FitFlops tack :)!

  2. Lotta

    Ser både sköna och snygga ut! 🐶

  3. Oflyt med garnaffären…. Skorna ser verkligen bekväma ut!!!!

Kommentera

