Student!

Det blir lite klent med stickrelaterade inlägg här på bloggen för jag har en student att ta hand om.
Jag återkommer när den är över.
Men, som alltid ett, MEN!

Jag vill göra lite reklam för WWKPD.
På lördag den 9 juni, så träffas vi som gillar att sticka, på gräsmattan utanför Prostgården (mitt emot brandstationen). Du tar med dig en filt och fikakorg och så din stickning (virkning går också bra) och så sitter vi där och har det bra mellan kl 12 – 15.
Jag tänker spänna upp en lina mellan träden och så kan d,u som vill, hänga upp något du stickat. En liten utställning kan väl aldrig vara fel!

20120606-211929.jpg

5 kommentarer

Filed under Roligheter

5 responses to “Student!

  1. Här funderas på en lämplig bilstickning….

  2. Hittat min ”bilstickning” 😀 Risotto!!!!!

Kommentera

