Uppläggning!

Jag testade lite olika uppläggningar till Pyttipannan.
Jag föredrar den stickade varianten, som på den här gröna.

20120610-133212.jpg

Så här blir det med den vanliga, heter det korsuppläggning?

20120610-133332.jpg

Jag testade att göra stickad uppläggning och ett extra rätstickat varv.

20120610-133534.jpg

Nu när jag satt och gjorde dom här små provlapparna, så inser jag att mina dominostickor av bok, inte alls är så tokiga. Dom är spetsigare än dom svarta i ebenholtz. Det gillar jag!

20120610-133932.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Pyttipanna

Kommentera

