Bloggpromenad!

Igår kväll gjorde jag en trevlig liten bloggpromenad.

Jag googlade på bilder av Pyttipanna och fick upp en hel drös av fina sjalar.
Så jag började min promenad runt bland en hel massa fina bloggar.
Det är väldigt kul att se alla olika varianter och jag blev nästan lite mallig 😀
Det gläder mig att det är många som skrivit var dom hittat mönstret och länkat, det uppskattar jag mycket.

Vill även tala om att det är helt ok att skriva ut mönstret för eget bruk, men om du gör det så kan det ändå vara bra att kolla av det mot mönstret här på bloggen, det händer att jag uppdaterar små detaljer.

Däremot vill jag inte att man publicerar mönstret!

2 kommentarer

Filed under Pyttipanna

2 responses to “Bloggpromenad!

  1. Länka gärna till det här i inlägget så vi som kommer via Google hit hittar mönstret också. 🙂

Kommentera

