Packar!

Idag irrar jag runt och försöker få i ordning på min lägerpackning.
Jag ska åka iväg på konfirmandläger.
Två veckor på en fin lägergård ute vid havet, inte så illa alls, tycker jag.

Jag har packat ner lite pyssel, såsom garn, stickor, virknålar, sax, nål, tråd och ett måttband.

Så var det klädernas tur, tänk om man visste vad det ska vara för väder, så mycket enklare det skulle vara då.

Sandaler och stövlar
Bikini och regnjacka
osv.

Nu ska jag äta lite sillrester från igår och du kan få se en bild på min Maja, som överraskade mig med att komma till Midsommarkalaset i en egenvirkad tunika. Mycket bra gjort tycker den stolta mamman!

20120623-153023.jpg

2 kommentarer

Filed under Gott och blandat

2 responses to “Packar!

  1. Lotta

    Ha det så trevligt på lägret! Vi får hoppas på fint väder och lite varmare!

Kommentera

