Lite ledig!

Nu är jag ledig i fem dagar. Under dessa dagar ska jag förbereda packningen till Taizé. Det är inte så mycket bestyr med vilka kläder jag ska ta med utan vad jag ska packa för handarbete.
Jag har inte stickat på flera veckor och jag har lite påbörjade grejer som ligger och väntar men medan jag var borta så kom det lite garn i brevlådan och jag är väldigt sugen på att sticka något av det.

20120708-164152.jpg
Visst ser garnet alldeles underbart härligt ut?
Det är samma färg på båda!

En annan sak som är lite spännande är att jag håller på att testa en produkt som ska göra fötterna fina.

20120708-164608.jpg
Det ska ta 7-10 dagar och jag är nu på dag 5 och minsann, det har börjat hända grejer 😀
Nu gäller det bara att jag låter bli att pilla, för det får man inte göra.

Ännu en trevlig sak som jag bara måste berätta är att jag upptäckt Thuns Klädvaruhus i Almunge, där säljer dom Fitflop, världens skönaste skor.
Dom här är mina nu!

20120708-165357.jpg
Jag lånar bilden från Fitflops sida då jag inte kan fota mina egna fjälliga fötter!

4 kommentarer

Filed under Gott och blandat

4 responses to “Lite ledig!

  1. pia

    Kul att du hittat till Thun´s där har jag handlar sedan barnsben. I början var det mest mattrasor men nu finns en blandad kompott allt från räddare i garnnöd och plagg som en kräsen tonårsdam kan godkänna. Dessutom ligger det på ett lagom avstånd från sommarstugan (8km)

  2. De där fotgrejjen måst jag testa!!!!! >Måste snart ha en storlek större skor 😀

Kommentera

