Bananer!

Bananer är gott att äta men fy sjutton vad äckligt det blir när man glömmer bort dom.
Jag tyckte att det luktade väldigt konstigt här hemma och en massa små flugor flög omkring.
Så hittade jag orsaken, två bananer i en garnpåse jag burit med mig hem och glömt bort. Bananerna låg visserligen i en egen plastpåse men den hade läckt så garnet var fuktigt och stinkande, bläää. Först tänkte jag försöka tvätta garnet men nu har jag kastat bort det, det blev helt enkelt för äckligt.

Om du läst förra inlägget så kan jag rapportera att min fotbehandling pågår. Än är det inte klart men det ser ut att bli toppen. Fast jag måste erkänna att jag inte kan låta bli att pilla, det går bara inte.

Påbörjade en stickning i det nya garnet och jag är helt förälskad, så underbart att sticka med!!!

20120710-122957.jpg
En liten bild från gårdagens cykeltur.

20120710-123116.jpg

4 kommentarer

Filed under Gott och blandat

4 responses to “Bananer!

  1. Ja usch, bananer luktar verkligen inte gott när de ruttnar. sätter sig fast riktigt, synd för garnet men jag hade nog gjort lika. Söt hund i cykelkorgen 🙂

  2. Får man inte pilla????? HUVVA! 😀 Brukar slänga mina bananer i frysen, de är så bra när man ska baka. Brar att klippa upp o ena ändan och klämma ur som en tub…

Kommentera

