Shit pommfritt!

Sedan igår så har bloggen passerat en gräns, jag har haft 100 000 besökare, JIHAAAA!

Nu kommer det inte att bli några inlägg på ett tag, för jag ska åka till Taizé, och där har jag inte tillgång till någon dator.
Vill du veta vad Taizé är så kan du kolla här

Jag har utlovat en fotrapport och jag kan bara säga: Det fjällar än!
Det är på den nionde dagen idag så det borde snart vara klart.
Fast redan kan jag se att det fungerade, fötterna kommer att bli såå fina.
Jag tror jag avstår från att lägga upp någon bild.

På facebook har jag sett massor av bilder på skogens guld, alltså kantareller.
Jag har inte hittat några svampar men, jag hittade GODIS i diket!

20120712-223655.jpg

20120712-223706.jpg

6 kommentarer

Filed under Roligheter

6 responses to “Shit pommfritt!

  1. Lotta

    Du måste faktiskt visa bild på dina fjällande fötter! Hur ska vi annars kunna förstå vilken skillnad det blir! 😜

  2. Lotta

    Grattis till bloggrekordet!

  3. Ska fundera på saken 😀

Kommentera

