Hej!

Nu är jag hemma igen efter min resa till klostret i Taizé, i Frankrike.
Vi har haft en fantastisk vecka, vädret var omväxlande och inte för varmt. Alla i gruppen har varit friska, inte en endaste förkylning.
Under resan och även under själva vistelsen i Taizé så har jag hunnit med lite pyssel, två Pyttipannor och en virkad Tony Irving. Den senare var ett UFO som äntligen blev klar.
Nu ska jag ta och blocka Pyttipannorna!

20120724-130057.jpg

20120724-130113.jpg

20120724-130129.jpg

2 kommentarer

Filed under Gott och blandat

2 responses to “Hej!

  1. Irvingar virkade jag när jag gick i skolan. Fast mest som ponchos 😀

Kommentera

