Sticklägret, igen!

Idag är det tisdag, två dygn sen jag kom hem från sticklägret. Mitt huvud är fortfarande fyllt av alla upplevelser, alla härliga stickerskor jag mött och av allt jag sett som jag vill lära mig. Det är också fyllt av alla underbara garner och färger, och alla fina stickade strumpor, jag måste, ja, måste, lära mig sticka strumpor!
Nu kommer några bilder som Ulrika tagit.

20120807-203935.jpg

20120807-203958.jpg

20120807-204021.jpg
På den tredje bilden kan man se mig, när jag deltar i Annuskas spinnkurs.
Förutom händerna så hade jag hjälp av både fötter och knän.
Resultatet, av mitt första försök med slända, ser du i ett tidigare inlägg.

Idag har jag placerat en disktrasestickning i bilen, perfekt när man är privatchaffis åt gamla mamma eller åt dottern. Jag tror inte jag kommer att sticka i eventuella bilköer, även om jag hört om en som gjort det 😀

20120807-204736.jpg

2 kommentarer

Filed under Roligheter

2 responses to “Sticklägret, igen!

  1. Ulrica

    Härliga bilder! Så avis på er som var med. Håller med dig, klart man behöver lite bilstickning. *hehe* =o)

Kommentera

