Sol!

Äntligen fick jag lite sol. Det har inte blivit så mycket av den varan. Hoppas det håller i sig så att jag äntligen kan få mig ett dopp i Mälaren!
Det enda negativa med dagen var väl att det var så vansinnigt mycket rapsbaggar, dom älskade mig och min ljusgröna badväska.

Jag stickade lite på min randiga sjal.

20120814-192944.jpg

I förmiddags så knåpade jag ihop en liten knappgömma!

20120814-193258.jpg

20120814-193313.jpg
Min Offe ligger fortfarande och torkar. Jag tycker att det är konstigt att det tar sån tid, nu har det gått ett dygn och den är fortfarande inte helt torr!

20120814-193518.jpg

4 kommentarer

Filed under Gott och blandat

4 responses to “Sol!

  1. Min tog nog nästan två dygn innan den torkade. Det är nog för att den ligger i flera lager.

  2. Den som väntar på nått gott 😀 (om man kan säga de om stickning?) Härlig sommar blev de bara jag började jobba, jag kanske skulle ha hoppat semestern i år så hade de blivit sommar 😀

Kommentera

