Litet Nystan!

Åh, vad nöjd och glad jag var när jag traskade iväg efter mitt besök.
Jag var nog där ganska länge men det var ju så trevligt och jag fick så mycket inspiration. Att personalen var positiv och intresserad gjorde ju inte saken sämre, tack snälla du som stod ut med mitt velande 😃
Efter att jag stickat min Offe i ett garn från BC, har det öppnat mina ögon för andra BC-garner, kolla vad jag köpte:

20120818-124224.jpg
Jag har ryktesvägen hört att butiken i Borlänge, där jag köpte Offegarnet, har fått in många nya beställningar på ”mitt” garn. Undrar om det är jag som spritt det viruset 😉

Jag köpte, av nyfikenhet, en sån där pytterundsticka. Bra att jag fick med en liten instruktion också.

20120818-124555.jpg

Så, om du är på Söder i Stockholm, gå till St Paulsgatan och besök, litet nystan!

12 kommentarer

Filed under Gott och blandat

12 responses to “Litet Nystan!

  1. garnhumlan

    Jag tycker att många garner från BC-garn är jättebra. Skulle sticka ännu mera i dem om de vore lättare att få tag på.

  2. Där har jag varit och klappat garn ett par gånger. Inga inköp dock – jag blir så velig att man blir galen…

  3. Var in på Garnaffären i stan (BORLÄNGE) idag och såg att de hade några härvor granit kvar. Ville bara nämna 😉 att garnet är ett ”utförsäljningaparti” från BC.

    • På ”litet nystan” skulle dom just få in Granit, undrar om det blir till samma låga pris som i Borlänge!
      Själv har jag ju mycket kvar då det knappt gick åt något till Offen!

  4. Pytterundsticka…. Vad ska den vara bra för???

Kommentera

