Ingen nakenbild!

Nyss, när jag stod i duschen, så kom en tanke in i mitt huvud.
Jag kom på en idé till ett par vantar.
Jag tänkte och tänkte.
Klev ut ur duschen, fortfarande tänkande.
Torkade mig, fortfarande tänkande.
Stod framåtböjd medan jag torkade håret, fortfarande tänkande.
Kom på ett problem, funderade på det.
Efter säkert fem minuter kom jag på att jag fortfarande stod framåtböjd, tänkande!

Av omsorg om mina läsare så valde jag att inte föreviga detta tänkande med en bild!

5 kommentarer

Filed under Konstigt, Uncategorized

5 responses to “Ingen nakenbild!

  1. Lotta

    Väntar istället med spänning på en bild när du gjort verklighet av tänkandet 😃!

  2. JAg har ganska bra fantasi 😀

Kommentera

