Stickor 2.5!

Jag tragglar på, med min fläta. Det är en långsam stickning och ganska tråkig. Därför exploderar mitt huvud av en massa annat som jag vill sticka.
Fast jag tycker att det är lite kul att mina barnstickor kommer till användning.
Stickorna köpte jag för väldigt länge sedan när det var utförsäljning i en leksaksaffär. Jag köpte fler par men någon i min närhet tyckte att dom var bra som verktyg och därför är nu, en av dom, obrukbar.

20120829-141411.jpg
Syns det att spetsen är förstörd?

Jag har i allafall stickat snart hälften av flätan, håll tummarna för att den blir bra, den här gången.

20120829-141927.jpg

Igår träffade jag en kändis, han var på mitt jobb och höll föredrag om kost och hälsa.
Han var väldigt bra!

20120829-142145.jpg

Sen var jag bara tvungen.

20120829-142223.jpg

Maria och Paolo Roberto!
Fast det kanske du redan sett på Instagram 😃

2 kommentarer

Filed under Roligheter, Stickat

2 responses to “Stickor 2.5!

  1. HAn ska vara riktigt bra, har jag hört!

Kommentera

