Bredbånd!

Äntligen är flätan klar.
Det blev ett pillgöra att plocka upp maskorna längs flätan men det gick bra och rätt antal maskor blev det.
Men det är bra drygt att sticka med treor, jag gillar femmor och sexor bättre 😀

Nej, nu får jag sluta att vara så negativ.

Det jättekul att sticka med treor, så det så!

20120830-224445.jpg

Medan jag stickar på koftan så sitter jag bland annat och funderar på vad jag ska göra med det här fina garnet.

20120830-224644.jpg

Garnet heter, Koigu, och jag beställde det i går och det låg i brevlådan idag.
Bra jobbat, Nysta!

6 kommentarer

Filed under Stickat

6 responses to “Bredbånd!

  1. Visste väl att du skulle få till de till slut =) Den kommer att bli jättefin! Själv har jag lite idétorka för tillfället…

  2. Ja det är kul med treor. Du kommer att bli så nöjd. Färgen på flätan är så fin men vad har du valt för färger till koftan. Lägg in en bild jag är så nyfiken

  3. Nu ser jag ju det blir jättefint

Kommentera

