Semester!

Semester, vilket underbart ord. Tyvärr är den slut nu och jag har jobbat i tre dagar. Det betyder att det inte blir så mycket sticktid.
Jag har tre stickningar på gång, min fina kofta, ett par vantar och så en jagbehöverintetänkautanbarastickpå-stickning, en sådan är behändigt att ha liggande i t ex körväskan ( läs, kör, som sjunga ihop). Till den senare har jag valt ett av mina favoritgarner, Zauerball 100, i en härlig rödrosa nyans.

20120905-231420.jpg
Vad jag stickar med det garnet? Du kan kanske gissa 😃

På jobbet har vi äntligen satt upp blommorna jag virkade i våras. Det blev väldigt fint på väggen i barnlokalen.

20120905-231631.jpg

20120905-231647.jpg
Inspiration till blommorna har jag hittat på den här fina bloggen!

2 kommentarer

Filed under Gott och blandat, Stickat

2 responses to “Semester!

  1. Kan de kanske bli en liten pytt 😀 Vilka härliga blommor!!!! Bra tips!

Kommentera

