Ledig dag!

Idag har jag varit ledig, jag hade planerat att jag skulle sticka hela dagen.
Jag hade en idé om en uppifrånochner-tröja som jag testade, men den blev för liten 😦
Tänkte då att jag skulle sticka klart en annan tröja som jag började på i våras. en tröja som stickades nerifrån och upp och som jag tänkte skulle kunna fungera lite som en guide i mina mönsterskaparförsök.
Ja, men då hittar jag inte beskrivningen och inte kommer jag ihåg varken var jag köpt mönstret eller vad mönstret hette. Försökte mig på att fixa det ändå, men efter två upprepningar så inser jag att det behövs en tredje upprepning. Inte min stickdag, idag.
Bajs!

Lämna en kommentar

Filed under Oroligheter

Kommentera

