Revbenet!

Jag kan stå.
Jag kan gå.
Jag kan sitta (och sticka).
Jag kan ligga raklång på rygg.

Jag kan inte böja mig fram.
Jag kan inte ta upp något från golvet.
Jag kan inte knyta skor.
Jag kan inte sätta på mig strumpor.
Jag kan inte ta upp hundbajset.
Jag kan inte hosta.

Ok, dom här ”integrejerna” kan jag visst göra men då gör det väldigt ont, så jag undviker dom gärna. Inte hundbajset, det plockar jag upp 😃

Så här kan det bli när man plockar upp grejer i en sopcontainer, så gör inte det!

6 kommentarer

Filed under Oroligheter

6 responses to “Revbenet!

  1. Låter inte bra!!!! Men du kan iaf sticka 😀 Trevlig helg!!!!!

  2. Marianne

    Ha ha Mia du är helt underbar! Krya på dig 😉

  3. Lotta

    Aaaj va ont det måste göra! Det är väl som ett gigantiskt blåmärke på revbenet! Hoppas det går över snabbt!

Kommentera

