Vad är det där?

Vad är det för något på bilden? Det ser ut som äckliga maskar!

20121001-210841.jpg

Ja, jag vet att det är en urdålig bild, tagen med mobilen i dåligt ljus.

Ok, det är garn, ett effektgarn, som jag ska försöka göra något av. Ska bara försöka trassla upp det först.

Egentligen så gillar jag inte garner med glitter, jag har också svårt för paljettgarn, men, men, ibland frångår jag mina principer.

Så är det även med färger, helt plötsligt så älskar jag en färg som jag aldrig någonsin trott att jag skulle gilla!

9 kommentarer

Filed under Pyttipanna, Stickat

9 responses to “Vad är det där?

  1. Ett bandgarn kan vara väldigt roligt att arbeta med. Också att varva ned ett annat garn kan ge ” häftiga effekter”

  2. Ibland blir ögat lurat av bilden. Vid en första snagg titt kunde man får lite konstiga associationer!

  3. Man är ju inte sämre än att man kan ändra sig 🙂

  4. Är åxå lite allergisk mot glitter och paljetter 😀

  5. Det garnet är så snyggt, jag har just stickat en kofta i det. Till skillnad från dig så äääääälskar jag allt med glitter och paljetter 🙂

Kommentera

