Lurendrejeri!

Någon försöker lura mig, men jag går inte på det!

20121011-190237.jpg

6 kommentarer

Filed under Oroligheter

6 responses to “Lurendrejeri!

  1. Lotta

    Snacka om nätfiske! Kom det som ett mail? I så fall kan man ju undra var de fick tag på din mailadress?

  2. Det är ju tur att de skriver på så kass svenska ivf.. Annars hade nog många gått på det 😦

  3. Marie

    Jag har fått jättemånga såna..jag klickar bara bort dem..och förstår att det bara är lur! Men så tänker jag på alla de som går på skiten! VAD händer med dem?

Kommentera

