Översättning!

Jag har länge funderat på att försöka översätta Pyttipannan till engelska.
Tyvärr är jag inte så bra på det och undrar nu om det möjligtvis finns någon som kan hjälpa mig lite.

Det är den här biten som jag har problem med, hur skulle du skriva det på engelska?

* Sticka fram till maskan innan, där du gjorde första vändningen, de två följande maskorna stickas ihop (ssk), på min bild ser man tydligt vilka två som ska stickas ihop, det blir en från var sida om hålet och dom har olika färg, hänger du med? Sticka två maskor till, vänd*

Nu är det bara att upprepa * till * tills maskorna är slut. Avmaska med en elastisk avmaskning eller en I-cordavmaskning.

Vill du, så kan du maila mig: maria-samuel@hotmail.com

2 kommentarer

Filed under Uncategorized

2 responses to “Översättning!

  1. Jag kan kanske göra ett försök. Men det blir först imorgon. Hoppas att det är ok?

    • garnomera

      Men åh, vad bra, och det är ingen brådska.
      Härligt att bara kunna be om hjälp och så är det någon som ställer upp 😀

Kommentera

