Tidsbrist!

Nu är det mitt i natten och förhoppningsvis så sover snart alla konfirmander.
Min dag började i Stockholm och jag blev väckt, på bästa sätt, av en lite kille i pyjamas. Det var Albert.
Det var mysigt att få gå med honom till dagis.
Efter en god frukost gav jag mig av till Älvsjö och syfestivalen.

20121020-011107.jpg

Jag kom dit precis när dom släppte in massorna. Det påminde lite om Kosläpp.
Efter fyra timmar och med något tyngre packning så styrde jag kosan till Enköping. Det hade lite oflyt med tåget och fick slänga mig hem för att rafsa ihop min packning för att sedan åka iväg på konfirmandläger.
Här ligger jag nu i min säng, borde släcka lampan och sova. Kanske kommer jag i morgon att hinna öva lite på min nya slynggaffel.
Godnatt!

20121020-011725.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Albert!, Garn, Gott och blandat, Inte garn, Roligheter

Kommentera

