Gästblogg!

Hej! Jag heter Mia Samuelsson (hint: one of le daughters)! Jag tänkte gästblogga lite hos min mor eftersom hon inte bloggat idag och för då får jag en ursäkt att använda mammas dator som är finare än vad min är!

Eftersom detta är lite av en handarbetsblogg så kan jag berätta att jag också kan handarbeta! Jag gör det dock inte så mycket, men ibland kan jag få mig ett inspirationsryck och sy mig en väska eller virka något kul! Jag är lite mer av en sångtjej som även gillar att leka med kameran ibland! Eftersom jag tog studenten från Estet musik i våras så är det inte lika mycket musik i mitt liv som vanligt, men några musikstunder har jag allt i mitt liv! För det första så är det ju lucia snart och då är jag med i ett litet Luciatåg (om någon är i behov av ett så hör av er), jag sjunger lite då och då med en vän som är lika tokig i stämmor som jag och så sjunger vi ju ofta hemma! Så som tur var så finns musiken kvar!

Hur mår ni idag förresten? Har ni någon rolig liten historia att dela med er av? Det kan ju vara kul att få veta vem som läser min moders blogg! Så nu vet ni vem jag är, vilka är ni?

(Ni får ingen normal bild av mig för jag är helt enkelt inte normal)

Kram! Puss! Hej! Leverpastej!

6 kommentarer

Filed under Gästblogg!

6 responses to “Gästblogg!

  1. Jag är en av gummorna i går kväll! Sitter och försöker bestämma mig ifall det är dags att säga god natt eller sitta kvar och se reprisen av Jonas Gardells Torka inga tårar….så bra, glömmer inte när han gästspelade på Joar och skulle bli serverad både det en och andra på ”silverbricka”. Vi fick en lång lista i förväg med krav på allt som skulle finnas i logen när han kom, Men duktig författare är han. Och visst får han vara en ”diva” så länge han levereras tänkvärdheter /kram

  2. Hej Mia jag heter Mona och besöker din mamma blogg nästan varje dag hennes pyttipanna sjal är jätterolig att sticka.Jag jobbar på en skolrestaurang och lagar mat till en liten skola bara 50 elever, lagar den mesta maten från grunden. Så hantverk, mat, familj det är mitt liv de!

  3. Kati

    Hej Mia! Jag heter Kati och följer din mammas blogg via bloglovin. Jag bor i Örebro, har två barn 19 och 16 år, arbetar som läkarsekreterare och älskar att sticka och virka!

Kommentera

