Nya skor?

Mina gamla skor blev nästan som nya.
Det kan kanske tyckas vara slöseri med tid att göra egna skosnören när man enkelt kan gå och köpa nya. Det kan jag kanske hålla med om men, det är väldigt mycket roligare att ha egengjorda, jag lovar.
Jag tror jag ska göra ett par bruna skosnören också, det blir nog ännu finare eftersom det är bruna stickningar på skorna.

Jag har påtat med Catania, ett bomullsgarn från Schachenmayr!

Här kan du se skillnaden!

20121111-184955.jpg

Hur man påtar sina egna skosnören kan du se i tidigare inlägg!

2 kommentarer

Filed under Gott och blandat

2 responses to “Nya skor?

  1. Vad roligt med egna skosnören! Du är så påhittig 🙂

Kommentera

