Deisy Design!

När jag var hos Deisy Design så var det en annan kund som provade en Poncho. Jag tyckte den var såå snygg, så jag köade och fick också prova den.
Sen var jag såld, den var underbar och jag, bara måste, göra en egen.

Jag hade inte lagt märke till den på Drops, antagligen för att den var uppstickad i beige, och det är inte min färg.
Hos Deisy var den uppstickad i svart med grå kant, det var supersnyggt men jag valde att göra tvärtom!

20121114-095210.jpg

20121114-095220.jpg

Nu bor jag i min Poncho, vill aldrig ta den av mig för den är såå skön!

6 kommentarer

Filed under Garn, Stickat

6 responses to “Deisy Design!

  1. Håller helt med, det ser ju knappt ut som samma poncho. Din är sååå mycket snyggare.

  2. Jåttesnygg!!!! Förstår att du inte vill ta av den 😀

  3. Men vad läcker! Den vill jag med göra. 🙂

Kommentera

