Lördagkväll!

Nu är det lördagkväll, klockan är inte ens åtta, men jag skulle nog kunna tänka mig att krypa i säng.
Som du kanske förstår, så är jag trött.
Igår eftermiddag åkte jag och Maja till Stockholm. Vi åkte dit för att ta hand om Albert, mitt fantastiska lilla barnbarn.
Jag ska inte trötta ut dig med att, ännu en gång, berätta om hur otroligt söt han är. Inte heller ska jag, ännu en gång, berätta hur mycket jag tycker om honom, eller om allt gulligt han säger och gör.
Inte heller ska jag berätta om hur mysigt det var i morse när Albert somnade om, i sängen mellan mig och Maja, och om hur jag låg, i säkert en timme, och snusade honom i nacken.

20121124-194815.jpg

På eftermiddagen satte vi kurs mot Enköping igen. Tåget var knökfullt och jag fick sitta i bagagehyllan.

20121124-194939.jpg

Sen var det raka spåret till Vårfrukyrkan, där svidande jag om till Ängel.
Vi visade vårt Julspel ”Den första julen” och det var väldigt roligt.

20121124-195200.jpg

20121124-195210.jpg

Ett mycket intensivt dygn så nu är jag trött!

2 kommentarer

Filed under Albert!, Gott och blandat, Roligheter

2 responses to “Lördagkväll!

  1. Vilken härlig lördag!

Kommentera

