Flax!

Ibland har man tur!

Jag tog på mig min gråa favorittröja och upptäckte ett hål. Den är helt enkelt utsliten. Buhuu….

20121127-143536.jpg

Jag har ju tänkt att jag skulle hinna sticka en, innan den här tog slut, men det hann jag ju inte. Jag har ju inte ens börjat.
Ner på stan och jakten satte igång.
I dom tre första butikerna fanns det ingen, men i den fjärde, där fanns det en. I min storlek, i 100% merino OCH på REA. Halva priset, jag fick den för 249 kr. Nu är jag mycket nöjd!

20121127-144014.jpg

4 kommentarer

Filed under Roligheter

4 responses to “Flax!

Kommentera

