1212121212

En dag med många ettor och tvåor!
Många passade på att gifta sig idag.
Vi var en liten ensemble som fick äran att åka ut till en riktigt gammal kyrka och sjunga på ett bröllop.
Härkeberga Kyrka är en medeltidskyrka och här är en bild av Döden, målad ca 1480 av Albertus Pictor.

20121212-184947.jpg

Efter bröllopet skyndade jag mig till en Jullunch på jobbet. Där fick jag veta att jag missat något.
Min kollega hade blivit överraskad av sin pojkvän. Pojkvännen dök upp och dök ner på knä och friade inför alla.
Hur romantiskt som helst ❤

20121212-190025.jpg

2 kommentarer

Filed under Roligheter

2 responses to “1212121212

  1. Va roligt att få sjunga på bröllop. Själv har jag bara sjungit på begravningar…

Kommentera

