När tiden räcker till!

Varför är det så att när jag absolut inte har tid att sticka, då exploderar idéerna i mitt huvud.

Sen när sticktiden infinner sig, jag då har dom ofta försvunnit eller förändrats, grrrr.

Men snart är jag lite Julledig och då……..

I kväll är det dags för Julkonsert. Det blir en, Sing a long-konsert, som jag tror kommer bli väldigt trevlig.

ImageKom och var med om du vill och kan 😀

Här är en bild på lite garn jag längtar efter att få sätta stickorna i!

20121215-111932.jpg

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

